جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

Mercari نسبتاً دیر به بخش مبادلات رمزنگاری ژاپن وارد شده است

تجارت الکترونیک ژاپنی Mercari اعلام کرده است که بیت کوین (BTC) را به عنوان بخشی از آخرین درایو تبلیغاتی خود اهدا می کند.

Mercari
Mercari

Mercari نسبتاً دیر به بخش مبادلات رمزنگاری ژاپن وارد شده است. اما از زمانی که دست خود را به بیت کوین و رمزارز معطوف کرد،

از موفقیت خارق العاده ای برخوردار شد.

در یک بیانیه مطبوعاتی مرکاری که در 1 ژوئیه منتشر شد، زیرمجموعه ارزهای دیجیتال مرکوین این شرکت گفت که در حال راه اندازی

یک کمپین دعوت برای خدمات معاملاتی بیت کوین خود است.

این شرکت گفت که کمپین آن تا 31 ژوئیه ادامه خواهد داشت و کاربران مرکاری را تشویق می کند تا افراد دیگر را به این پلتفرم بیاورند.

مرکاری بیت کوین را تقدیم می کند: پذیرش ژاپنی ها در حال افزایش است

هم افرادی که دعوت نامه ارسال می کنند و هم گیرندگان، برای هر فردی که دعوت می کنند، 200 ین (حدود 0.12 دلار) بیت کوین

دریافت می کنند.

این شرکت گفت: هیچ محدودیتی برای تعداد افرادی که کاربران می توانند دعوت کنند” وجود ندارد. همچنین افزود که مردم می توانند با امضای یک کد ثبت نام ویژه، بیت کوین بهارزش 200 ین دریافت کنند.

این شرکت تبلیغاتی را برای تبلیغ راه اندازی خدمات BTC خود منتشر کرد که در آن افراد مشهوری مانند کشتی گیر حرفه ای سابق

Riki Choshu و بازیگر و خواننده هاروکا شیمازاکی حضور داشتند.

CoinPost ژاپن گزارش داد که  Mercariسرویس معاملاتی رمزنگاری آن با بیش از 2.2 میلیون کاربر

تا 30 مه دارای بیشترین تعداد کاربران جدید ارزهای دیجیتال در صنعت است.

داده‌های گردآوری‌شده توسط انجمن تبادل دارایی‌های مجازی و رمزنگاری ژاپن نشان می‌دهد که ۶۱.۵ درصد از تعداد کل کیف‌پول‌های رمزنگاری جدید افتتاح شده از پایان مارس ۲۰۲۳

تا پایان مارس ۲۰۲۴ بر روی پلتفرم مرکاری راه‌اندازی شده‌اند.

مرکاری در مارس 2023 از ویژگی های خدمات معاملاتی بیت کوین خود رونمایی کرد. اما امسال، این شرکت به دنبال ادغام این ویژگی ها با تجارت اصلی “بازار کک آنلاین” خود است.

در ماه فوریه، این شرکت قابلیتی را ارائه کرد که به مشتریان این امکان را می دهد تا از دارایی بیت کوین خود برای خرید کالا در پلتفرم Mercari استفاده کنند.

شرکت تجارت الکترونیک همچنین تجارت ETH را ارائه می دهد

این شرکت همچنین ویژگی های مشابهی را برای اتریوم (ETH) راه اندازی کرده است.

در ماه می، سرویسی را راه‌اندازی کرد که به مشتریان اجازه می‌دهد امتیازهای وفاداری خود را با توکن‌های اتریوم عوض کنند.

فروشندگان همچنین می توانند از ویژگی ای استفاده کنند که به آنها امکان می دهد در هنگام تکمیل فروش، ETH را به جای فیات دریافت کنند.

 

و همچنین بخوانید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *