چگونه پلت فرم استریم مبتنی بر Web3 بینندگان و سازندگان را به هم متصل می کند
یک پلت فرم استریم مبتنی بر Web3، Replay قول داده است که صنعت سرگرمی را متحول کند بینندگان و سازندگان را به طور یکسان توانمندمیکند
برای مدت طولانی، پخش جریانی یک خیابان یک طرفه بوده است. اما اکنون، طرفداران این فرصت را دارند که هر زمان که محتوای مورد علاقه خود را تماشا می کنند، قفل هدیه های
انحصاری را باز کنند.
این اجازه می دهد تا مخاطبان برای توجه خود پاداش دریافت کنند، در حالی که جریان های درآمد جدیدی را برای افراد با استعداد پشت دوربین باز می کند.
دنیای سرگرمی در سال های اخیر به طرز چشمگیری تغییر کرده است، اما برخی چیزها ثابت مانده اند. درآمد همچنان یک خیابان یک طرفه است با مصرف کنندگانی که
برایمحتوایی که می خواهند ببینند اشتراک یا دانلود می کنند.
و این یک بازار بزرگ است با آمریکاییهای معمولی که حدود سه ساعت در روز تلویزیون تماشا میکنند.
این تعریف نهایی مصرف غیرفعال است و بینندگان در ازای سرمایه گذاری زمانی که انجام می دهند چیزی دریافت نمی کنند.
به همین ترتیب، برای مارکهای سرگرمی، تعامل با مخاطبان آنها زمانی پایان مییابد که جریان پایان مییابد: برندهای رسانه هیچ راه عملی برای دعوت طرفداران خود
برای مشارکت بیشتر در پروژههایی که دوست دارند ندارند.
لازم نیست اینگونه باشد. مجموعههای دیجیتال شکل جدیدی از تعامل هستند که میتوانند ارزش افزودهای را برای مخاطبان به ارمغان بیاورند
و برای طرفداران سختافزاری که تمام خطوط برنامههای مورد علاقه خود را حفظ کردهاند، محتوای ممتاز میتواند ارزش واقعی را باز کند:
خلاقان میتوانند با گره زدن کلکسیونها به مزایایی مانند دسترسی، طرفداران خود را فعال کنند. به رویدادهای زنده و محتوای انحصاری مانند پشت صحنه.
بینندگان تنها کسانی نیستند که برای تغییر فریاد می زنند.
در اوایل سال جاری، نویسندگان و بازیگران هالیوود اولین اعتصاب مشترک خود را از سال 1960 آغاز کردند – با توقف تولید برنامه های تلویزیونی و فیلم ها برای ماه ها.
افزایش هوش مصنوعی (AI) یکی از نگرانیها بود، اما بسیاری از کسانی که در خط حمله بودند، در درجه اول نگران باقیماندهها بودند
درآمدی که وقتی محتوا در کابل تکرار میشود، در نتفلیکس پخش میشود یا روی DVD خریداری میشود.
بازیگران در مورد دریافت سکه صحبت کردهاند هر زمان که نمایشهایی که در آن بازی کردهاند در سرویسهای استریم قرار میگیرند
که باعث از بین رفتن جریان درآمدی بلندمدت میشود. مهمتر از آن، آنها نمیدانند که چرا با توجه به معیارهای عملکرد و نحوه استفاده از آنها برای تعیین پرداختها، به آنها دستمزد دریافت میکنند.
اینجاست که Replay، یک پلتفرم استریم Web3 که بر روی بلاک چین Core Theta ساخته شده است، وارد میشود.
پروژه Web3 سرویس پخش رایگان RewardedTV را در تمام پلتفرمهای اصلی، با رویدادهای زنده و «پارتیهای تماشا» با چت زنده ارائه میکند تا دوستان بتوانند با هم تماشا کنند.
بینندگان عادی میتوانند توکنهای غیرقابل تعویض انحصاری (NFT) مرتبط با محتوای مورد علاقهشان را باز کنند و از پروژههایی که دوست دارند حمایت کنند و آنها را به
سازندگان نزدیکتر کند.
در بخش تولید، سازندگان میتوانند هر زمان که محتوایشان دیده میشود، پرداختهای آنی دریافت کنند – و بینش بیدرنگ درباره فعالیت ویدیویی دریافت کنند.
همه اینها در یک دفتر کل توزیع شده ثبت شده است، با Imagine Replay که خود را به یک “متر جهانی” برای مصرف محتوا تشبیه می کند.
این پلتفرم قبلاً وارد همکاری های سطح بالایی شده است – از جمله با Chess.com که مسابقات بین المللی را برای جامعه ای با بیش از 140 میلیون عضو پخش می کند.
این همکاری تضمین می کند که سوپر طرفداران در همه جا حتی بیشتر از این تجربه بهره ببرند.
در همین حال، سری انیمیشن های موفق Yu-Gi-Oh! همچنین اکنون در دسترس است با جوایز، نشانها و کلکسیونهای دیجیتالی کامل شده است
زیرا Replay دنیای کشف محتوا را بازی میکند.
سازمان Web3 پروتکل بلاک چین خود را تنها محدود به برنامه پخش اجتماعی RewardedTV نمیداند: همکاریهایی با سرویسهای پخش دیگر نیز ایجاد شده است – از
HalloweenFlix شروع میشود، که به طرفداران وحشت ترس بسیار مورد نیاز را میدهد. فصل نزدیک می شود
به طور کلی، هدف Replay ساده است: نزدیکتر کردن طرفداران و سازندگان به یکدیگر و اطمینان از اینکه هر دو از این تجربه بهره بیشتری میبرند.
افزایش شفافیت در فضای ویدیوی درخواستی و باز کردن فرصتهای جدید کسب درآمد برای همه میتواند منجر به ورود محتوای هیجانانگیزتر به اکوسیستم شود.
و همچنین بخوانید :