جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

شرکت آنالیتکس Santiment می‌گوید: Pepe، Polygon، Fantom و شش رالی دیگر آلت‌کوین می‌توانند ادامه پیدا کنند

Santiment، هم بیت کوین و هم آلت کوین ها از اتکای خود به بازارهای سهام دور می شوند که می توان از بازارهای آینده آینده باشد.

 Santiment
Santiment

یک پلتفرم برجسته اطلاعاتی بازار می گوید که تعداد انگشتان آلتکوین باید به رشد خود ادامه دهند زیرا گران گران باقی بر بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) تمرکز می کنند.

در یک موضوع جدید در پلتفرم رسانه اجتماعی X، شرکت تحلیل و تحلیل ارزهای دیجیتال Santiment می گوید

که نه آلت کوین – از جمله Polygon (MATIC), Decentraland (MANA), Fantom (FTM) و Pepe (PEPE) – شاهد افزایش در آدرس های کیف پول جدید ایجاد شده هستند.

و همچنین قیمت آنها.

«از آنجایی که سرمایه‌گذاری‌ها بر روی بیت‌کوین و اتریوم بوده است، سرمایه‌های متوسط بی‌سروصدا شاهد رشد بزرگ شبکه بوده‌اند.

با توجه به AXS، MANA، FTM، INJ، MATIC، DAI، PEPE، POWR، QNT، و AGIX در کیف‌پول‌های جدید ایجاد شده، قیمت‌ها می‌توانند به افزایش خود ادامه دهند.

بیت کوین امروز در 17 ماه گذشته به بالاترین حد خود رسید. حتی بهتر از آن، ارزش بازار ارزهای دیجیتال با کاهش S&P500 در حال رشد است.

این نشان می‌دهد که اتکای ۲ ساله بیت کوین و آلتکوین‌ها به سهامی از بین رفتن است، یک دستورالعمل معمول برای شرایط بازاری است.

Santiment در ادامه بازارها می‌کند که آتی صندوق‌های قابل پرداخت در بورس بیت‌کوین (ETF) در نقدینگی، شتاب را برای بازارهای کریپتو تقویت می‌کند.

بازارهای ارزهای دیجیتال روز چهارشنبه چهار در اوج باقی ماندند. بیت کوین و قیمت های دیگر با خوش بینی پیرامون افزایش قریب الوقوع قرار گرفتن در معرض فهرست احتمالی ETF

تقویت می شوند.

با استفاده از iShares بلک راک در DTCC (شرکت سپرده گذاری و تسویه حساب)، شاهد افزایش دیگری بودیم.

با حرکت به سمت اتریوم، پلتفرم تحلیل ارزهای دیجیتال می‌گوید آلت‌کوین پیشرو بر اساس ارزش بازار در طول آخرین افزایش ارز دیجیتال عملکرد خوبی داشته و تراکنش‌های نهنگ‌ها

حول محور ETH به بالاترین حد خود در شش ماه گذشته رسیده‌اند. Santiment همچنین می‌گوید که در صرافی‌های ارز دیجیتال کمترین میزان از سال 2015 عرضه می‌شود.

 

و همچنین بخوانید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *