جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

برنامه های استاندارد Chartered برای ارائه میز معاملات نقطه ای برای بیت کوین و اتریوم

یک منبع داخلی به نقل از بلومبرگ ادعا کرد که میز معاملات نقطه ای استاندارد Chartered از لندن کار می کند و بخشی از بخش FX بانک خواهد بود.

Chartered
Chartered

به گفته یک منبع آگاه، بانک استاندارد چارترد در حال برنامه ریزی برای ارائه یک میز معاملات لحظه ای برای بیت کوین و اتریوم است تا امکان معامله مستقیم ارزهای دیجیتال را فراهم کند

این آخرین پیشرفت با علاقه عظیم این بانک چند ملیتی به بازار ارزهای دیجیتال همسو است.

پیشنهاد معاملات نقطه ای استاندارد با تقاضای سازمانی برآورده می شود

این بانک مستقر در لندن یکی از چندین موسسه مالی بزرگ است که با افزایش پذیرش نهادی این بخش، مشارکت خود را در بازار ارزهای دیجیتال گسترش می دهد.

یک منبع داخلی به نقل از بلومبرگ ادعا کرد که میز معاملات نقطه ای استاندارد Chartered از لندن کار می کند و بخشی از بخش FX بانک خواهد بود.

استاندارد چارترد برای مدتی یک بازیگر مخفی در بخش کریپتو بوده است. این بانک سهام قابل توجهی در شرکت های رمزنگاری، Zodia Custody و Zodia Markets دارد..

Zodia Custoday خدمات نگهبانی کریپتو ارائه می دهد، در حالی که Zodia Markets معاملات کریپتو را برای موسسات ارائه می دهد.

شرکت بزرگ بانکداری استاندارد Chartered’s Crypto Custody Zodia در هنگ کنگ راه اندازی شد

Zodia، یک شرکت نگهبانی رمزارز متعلق به غول بانکی بریتانیایی استاندارد چارترد، قرار است خدمات خود را در هنگ کنگ معرفی کند.

این سرمایه‌گذاری‌های مبتنی بر رمزارز بر تعهد بانک به فضای دارایی‌های دیجیتال و آمادگی آن برای ارائه خدمات به مشتریان خود تأکید می‌کند.

اولین میز معاملات نقطه ای Standard Chartered در آینده با عرضه صندوق های معامله شده در بورس بیت کوین (ETF) در بازارهای بزرگ، به ویژه در آسیا و آمریکای

شمالی، همزمان است.

علاقه مندان به ارزهای دیجیتال انتظار دارند که میز بیت کوین و اتریوم Standard Chartered راه را برای سایر بانک های بزرگ برای ارائه خدمات معاملاتی رمزنگاری نقطه ای به سرمایه

گذاران خرده فروشی و نهادی هموار کند.

علاوه بر میز معاملات، Standard Chartered نسبت به قیمت بیت کوین و اتریوم صعودی باقی مانده است.

این غول بانکی انتظار دارد که عرضه ETF بیت کوین قیمت بیت کوین را تاسال 2024 به 200 هزار دلار برساند.

استاندارد چارترد همچنین انتظار دارد که اتریوم تا پایان سال 2024 پس از تایید ETF نقطه ای اتر از 8000 دلار فراتر رود.

همچنین استاندارد چارترد علاوه بر مشارکت در تجارت ارزهای دیجیتال،به طور فعال در حال بررسی فناوری بلاک چین برای بهبود خدمات

مالی بوده است.

در نوامبر 2023، این بانک مستقر در لندن یک واحد بلاک چین به نام Libeara را راه اندازی کرد تا به موسسات در توکن سازی دارایی های دنیای واقعی کمک کند.

Libeara با FundBridge Capital، یک پلت فرم صندوق تنظیم شده توسط سنگاپور، برای ایجاد یک صندوق اوراق قرضه دولتی به دلار سنگاپور برای سرمایه گذاران معتبر شریک شد.

توکن‌سازی فرآیند تبدیل دارایی‌های فیزیکی یا ملموس به توکن‌های دیجیتال در یک بلاک چین است که نشان‌دهنده مالکیت و تسهیل تجارت آسان‌تر و امن‌تر است.

آخرین خبر: توکن طلای @HSBC برای سرمایه گذاران خرد در هنگ کنگ فعال می شود

HSBC به دلیل اینکه اولین بانکی است که دارایی دنیای واقعی مبتنی بر بلاک چین را با هدف سرمایه‌گذاران خرده‌فروش ایجاد می‌کند، مدعی حق بالیدن است.

 

و همچنین بخوانید:

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *